vrijdag 11 mei 2012

beddensprei granny squares

En ik ben alweer met een nieuw project bezig. Ik ga van allemaal granny squares een beddensprei haken voor Jeroen. Hij mocht zelf 2 kleuren uitkiezen. Omdat er best wel veel materiaal in gaat zitten heb ik acryl gekocht bij de Wibra genaamd SASKIA ja het bestaat nog steeds. Mijn moeder heeft dat vroeger ook al gebruikt om mee te breien. Het zijn de kleuren paars met geel geworden. Ik heb eerst een patroon gemaakt in exel hoe het er uit moet komen te zien en toen maar gaan rekenen hoeveel bollen ik moest hebben. Dat zijn er dus 20 geworden. Ik voelde me best wel aso in de wibra bij de kassa met zo achterlijk veel bollen wol van mijn naamgenoot haha. Maar ach het gaat wel leuk worden straks. Hier vast een voorproefje van de lapjes.


groetjes Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten